Jeste li znali?

 

  • Internet i online pretraživanje su prvi kontakt kojeg potencijalni kupci imaju u potražnji za idealnom nekretninom. Svaki kupac će prvu selekciju napraviti iz svoga doma, i to samo na osnovu dobrih ili loših fotografija koje su prikazane. Stručno uređene i uredne nekretnine izgledaju bolje na fotografijama, te jednostavno privlače veću pažnju i više onih koji ju žele pogledati uživo.

 

  • Statistika kaže da kod pregleda nekretnine uživo, kupac uglavnom odluku o kupovini donosi u prvih nekoliko sekundi.

 

  • Ako je nekretnina koja se prodaje nenamještena i potpuno prazna, ona ostavlja hladan dojam, te čak 9 od 10 potencijalnih kupaca uopće nema predodžbu kako ju opremiti i namjestiti.

 

  • Od dvije nekretnine slične po cijeni i lokaciji, od kojih je jedna uređena i dekorirana za prodaju, a druga nije, uvijek će se prije prodati ona koja je uređena i dekorirana.

 

  • Stručno uređena i dekorirana nekretnina za prodaju, privlači više interesenata i prodaje se brže, ponekad i za bolju cijenu.

 

  • Prezentacija nekretnine za prodaju ima veliku važnost i zato nekretninu treba prikazati u njenom najboljem izdanju.

 

  • Malo je kupaca koji su u stanju odmah uvidjeti potencijal nekretnine i vizualizirati prostor, a naročito ako su stekli loš dojam na samom početku, koji se teško briše.

 

  • Kako se kupac u većini slučajeva odlučuje za kupnju nekretnine na osnovu prvog dojma kojeg stekne prilikom razgledavanja nakretnine, dozvolite vašoj nekretnini da se izdvoji od konkurencije, te omogućite kupcu ljubav na prvi pogled!