- Internet i online pretraživanje su prvi kontakt kojeg potencijalni kupci imaju u potražnji za idealnom nekretninom. Svaki kupac će prvu selekciju napraviti iz svoga doma, i to samo na osnovu dobrih ili loših fotografija koje su prikazane. Stručno uređene i uredne nekretnine izgledaju bolje na fotografijama, te jednostavno privlače veću pažnju i više onih koji ju žele pogledati uživo.
- Statistika kaže da kod pregleda nekretnine uživo, kupac uglavnom odluku o kupovini donosi u prvih nekoliko sekundi.
- Ako je nekretnina koja se prodaje nenamještena i potpuno prazna, ona ostavlja hladan dojam, te čak 9 od 10 potencijalnih kupaca uopće nema predodžbu kako ju opremiti i namjestiti.
- Od dvije nekretnine slične po cijeni i lokaciji, od kojih je jedna uređena i dekorirana za prodaju, a druga nije, uvijek će se prije prodati ona koja je uređena i dekorirana.
- Stručno uređena i dekorirana nekretnina za prodaju, privlači više interesenata i prodaje se brže, ponekad i za bolju cijenu.
- Prezentacija nekretnine za prodaju ima veliku važnost i zato nekretninu treba prikazati u njenom najboljem izdanju.
- Malo je kupaca koji su u stanju odmah uvidjeti potencijal nekretnine i vizualizirati prostor, a naročito ako su stekli loš dojam na samom početku, koji se teško briše.
- Kako se kupac u većini slučajeva odlučuje za kupnju nekretnine na osnovu prvog dojma kojeg stekne prilikom razgledavanja nakretnine, dozvolite vašoj nekretnini da se izdvoji od konkurencije, te omogućite kupcu ljubav na prvi pogled!
Pogledajte video o home stagingu
Jasminka Fišer Gavranović home staging expert