- Internet i online pretraživanje su prvi kontakt kojeg potencijalni kupci imaju u potražnji za idealnom nekretninom. Svaki kupac će prvu selekciju napraviti iz svoga doma, i to samo na osnovu dobrih ili loših fotografija koje su prikazane. Stručno uređene i uredne nekretnine izgledaju bolje na fotografijama, te jednostavno privlače veću pažnju i više onih koji ju žele pogledati uživo.
- Statistika kaže da kod pregleda nekretnine uživo, kupac uglavnom odluku o kupovini donosi u prvih nekoliko sekundi.
- Ako je nekretnina koja se prodaje nenamještena i potpuno prazna, ona ostavlja hladan dojam, te čak 9 od 10 potencijalnih kupaca uopće nema predodžbu kako ju opremiti i namjestiti.
- Od dvije nekretnine slične po cijeni i lokaciji, od kojih je jedna uređena i dekorirana za prodaju, a druga nije, uvijek će se prije prodati ona koja je uređena i dekorirana.
- Stručno uređena i dekorirana nekretnina za prodaju, privlači više interesenata i prodaje se brže, ponekad i za bolju cijenu.
- Prezentacija nekretnine za prodaju ima veliku važnost i zato nekretninu treba prikazati u njenom najboljem izdanju.
- Malo je kupaca koji su u stanju odmah uvidjeti potencijal nekretnine i vizualizirati prostor, a naročito ako su stekli loš dojam na samom početku, koji se teško briše.
- Kako se kupac u većini slučajeva odlučuje za kupnju nekretnine na osnovu prvog dojma kojeg stekne prilikom razgledavanja nakretnine, dozvolite vašoj nekretnini da se izdvoji od konkurencije, te omogućite kupcu ljubav na prvi pogled!